Tenneco a introdus noi ambalaje globale atractive pentru gama completa de amortizoare Monroe Original. Noul ambalaj aliniaza infatisarea pe piata a marcii pentru amortizoare de autoturism pe toate pietele, oferind rezistenta crescuta si o imagine moderna, ecologica.
Noul design este ultimul dintr-o serie de imbunatatiri aduse ambalajelor care vor permite marcii Monroe sa construiasca pe forta sa globala, printr-o prezenta consistenta in fiecare piata. Anterior, Tenneco a introdus noi ambalaje globale pentru amortizoarele Monroe Magnum și kiturile Monroe Strutmate Mounting Kit (MK) și Protection (PK), kituri de montaj și protectie.
“Monroe este una dintre cele mai populare marci de componente de control al tinutei de drum si suspensiei din lume. Ambalajele nostre aliniate global ajuta la imbunatatirea acestei popularitati, asigurand faptul ca clienții din orice piata au o experienta consistenta cu marca si produsele noastre”, a spus Eric Van Schuerbeeck, manager de produs Ride Control Group, Tenneco Aftermarket EMEA.
“Ambalajul global complementeaza, de asemenea, investitiile continue ale companiei in acoperirea vehiculelor in toate regiunile”, a mai adaugat Van Schuerbeek.
Noul ambalaj Monroe Original propune un design curat, atractiv, care se potriveste cartoanelor preferate de constructorii de automobile. Imaginea grafica simplificata reduce utilizarea vopselelor daunatoare mediului, accentuand, in acelasi timp, emblematicul logo al marcii Monroe.
Amortizoarele Monroe Original sunt proiectate in mod special pentru piata de piese de schimb. Fiecare amortizor este proiectat pentru a compensa uzura suspensiei vehiculului, pentru a asigura performante de directie, franare si stabilitate exceptionale intr-o gama larga de situații.
Noile ambalaje continua investitia puternica a marcii in produse, training si alte resurse gandite pentru a oferi sprijin profesionistilor si consumatorilor prin tehnologiile Tenneco.